Proces rekrutacji
Etap 1. Ankieta
Rodziców zainteresowanych zapisaniem dziecka do 1. klasy zapraszamy do wypełnienia ankiety rekrutacyjnej (https://www.lauder-morasha.edu.pl/szkola/ankieta-rekrutacyjna/)
Po tym kroku Sekretariat skontaktuje się z Państwem telefonicznie w celu umówienia spotkania z dyrekcją (+48 22 862 63 30, sekretariat@lm.edu.pl)
Etap 2. Rozmowa z dyrekcją SP
Rozmowa Rodziców z dyrektorką Dorotą Grabowską.
Po rozmowie dziecko zostanie zaproszone na warsztaty zespołowe dla kandydatów.
Etap 3. Warsztaty
Warsztaty prowadzone są przez nasze nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej zgodnie z wybraną tematyką. Czas trwania ok. 60 minut. O terminie warsztatów Rodzice będą informowani z minimum tygodniowym wyprzedzeniem.
Opłata rekrutacyjna wynosi 200 zł.
Etap 4. Umowa
O przyjęciu do szkoły poinformujemy telefonicznie lub e-mailowo, tydzień po warsztatach. Po czym podpiszemy umowę.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Sekretariacie.