Grono pedagogiczne

Violetta Palińska

wychowawczyni klasy 1, kształcenie zintegrowane

Z wykształcenia jestem pedagogiem korekcyjnym, pedagogiem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Praca z Dziećmi przynosi mi wiele radości i satysfakcji, poza pracą lubię dalekie podróże, wyprawy na wieś, bądź miejskie wycieczki. Pasjonuje mnie psychologia, socjologia oraz genetyka. Nie przepadam za prasowaniem. Jestem szczęśliwą żoną, własne dziecko wychowuję w poczuciu akceptacji, miłości, szacunku oraz jasno ustalonych zasad. Uwielbiam zwierzęta. W życiu osobistym stawiam na wyrozumiałość, szacunek, optymizm i wiarę w Ludzi. Moje życiowe motto to słowa Janusza Korczaka “ Kiedy śmieje się Dziecko, śmieje się cały świat”.

Ewa Szlasa

Wicedyrektor Zespołu Szkół Lauder-Morasha, wychowawczyni klasy 2, kształcenie zintegrowane

Ukończyłam pedagogikę na Uniwersytecie Warszawskim. Kiedy byłam małą dziewczynką marzyłam o byciu nauczycielką i moje marzenie się spełniło. To, co robię, daje mi dużo radości. Bardzo lubię odkrywać wielkie światy małych ludzi. W wolnych chwilach lubię czytać, słuchać muzyki i chodzić do teatru.

Magdalena Teodorowicz-Zacheja

wychowawczyni klasy 3, kształcenie zintegrowane

Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyłam Wyższą Szkołę Humanistyczną w Pułtusku, a także studia podyplomowe z nauczania przyrody w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie.W pracy z dziećmi stawiam na wzajemny szacunek, zrozumienie i empatię. Doceniam wysiłek i zaangażowanie, jakie dziecko wkłada w wykonanie zadania. Roześmiane twarze moich uczniów, ich małe i duże sukcesy, a także ciągłe wyzwania wychowawcze, sprawiają, że bardzo lubię swoją pracę.

Anna Malińska-Dorociak

kształcenie zintegrowane

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej na kierunku Glottodydaktyka i nauczanie zintegrowane. W Zespole Szkół Lauder-Morasha pracuję już od 10 lat. Na ostatnim roku  studiów miałam okazję pracować w Intergacyjnej Szkole Społecznej w Milanówku, jako nauczyciel wspomagający. Na swoich zajęciach zwracam szczególną uwagę na miłą atmosferę i indywidualne podejście do każdego ucznia. Już od szkoły podstawowej bardzo lubiłam brać udział w różnych konkursach recytatorskich i przedstawieniach teatralnych. Dlatego z ogromną przyjemnością i zaangażowaniem przygotowuję z dziećmi przedstawienia i inscenizacje. Interesują mnie również taniec, podróże i fotografia.

Daniel Brzeziński

wychowawca klasy 4, język polski

Od zawsze” jestem związany z teatrem – wcześniej jako aktor, nieco później także jako instruktor i współtwórca projektów edukacji kulturalnej w środowiskach zagrożonych wykluczeniami – z dziećmi z blokowisk, osobami z niepełnosprawnościami czy z uchodźcami. Teatr jest dla mnie równie naturalnym językiem jak ten, którego od niedawna uczę jako polonista; można w nim mówić o wszystkim (o niczym także!). Kocham też literaturę (jako czytelnik), muzykę (jako słuchacz, a dorywczo muzyk) i taniec (jako sezonowy instruktor tańca tradycyjnego). Moją pasją jest edukacja – uważam, że razem z teatrem tworzą królewską parę i… po prostu rządzą. Studiowałem kulturoznawstwo, obecnie – polonistykę.
PS. w czasie sesji egzaminacyjnych na UW można mnie spotkać w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego: dział „P”, stolik w pobliżu regału „literatura polska XIX wieku”.

Karolina Konopka

wychowawczyni klasy 5a, język angielski

Ukończyłam filologię angielską ze specjalnością nauczania na Uniwersytecie Warszawskim. W szkole Lauder- Morasha uczę od 2005 roku. Swoje lekcje prowadzę z pasją i poczuciem humoru. Pokazuję uczniom, że można uczyć się języka angielskiego skutecznie i z przyjemnością. Bardzo lubię swoją pracę, w której uczę, pomagam, wspieram i motywuję. W wolnym czasie  słucham muzyki, odwzorowuję układy taneczne z Youtube’a, oglądam seriale na Netfixie (in English of course:). Zimą szaleję na snowboardzie.

Justyna Stępień

wychowawczyni klasy 5b, matematyka, informatyka

Ukończyłam matematykę o specjalności informatycznej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomowe studia z rachunkowości i finansów na SGGW w Warszawie. W szkole Lauder – Morasha niezmiennie urzeka mnie rodzinna atmosfera i wysoki poziom nauczania. Stosując nowoczesne technologie w nauczaniu matematyki, pokazuję jej piękno i zastosowanie w życiu codziennym. Na moich lekcjach nikogo nie dziwi, że budujemy bryły z wykałaczek i kolorowych słomek, przesypujemy kaszę wyznaczając objętości, jedząc mandarynki, mówimy o ułamkach. Uczniowie sami odkrywają wzory i zależności. W wolnym czasie czytam, najchętniej literaturę suspensu i thrillery medyczne. Można mnie spotkać na ścieżkach rowerowych.

Katarzyna Burza

wychowawczyni klasy 6a, język angielski, język francuski, język hiszpański

Jestem nauczycielką języków obcych: francuskiego, angielskiego i hiszpańskiego, zafascynowaną komunikacją z ludźmi. Jako studentka Filologii Romańskiej wyjechałam z plecakiem, aby objechać Europę autostopem. Po zakończeniu studiów mieszkałam we Francji, USA i Kanadzie, pracując, podróżując i ucząc się języków. Pracuję w szkole Lauder-Morasha od ponad 10 lat. Krótkie wolne chwile, których mam niewiele, poświęcam jodze. W wakacje podróżuję po świecie, głównie po Azji.

Diana Byra

wychowawca kl. 6b, język hebrajski

W 2017 roku ukończyłam hebraistykę na Uniwersytecie Warszawskim i w tym samym roku rozpoczęłam pracę w naszej szkole jako nauczyciel języka hebrajskiego. Od czasu do czasu można mnie spotkać także w Muzeum Historii Żydów Polskich, gdzie pracuję jako przewodnik i edukator. To właśnie tam, jeszcze będąc studentką, kiedy oprowadzałam grupy szkolne, odkryłam, że najwięcej przyjemności sprawia mi praca z dziećmi i młodzieżą, dlatego postanowiłam się jej poświęcić. Moją drugą pasją są rośliny.

Magdalena Orzeł

wychowawczyni klasy 7, język polski

Ukończyłam polonistykę i filozofię na Uniwersytecie Warszawskim. W Szkole Lauder – Morasha cenię sobie jej atmosferę i entuzjazm. W klasie staram się być moderatorką twórczych poszukiwań młodzieży. Moi uczniowie piszą sporo wypracowań, dzięki temu rozwijają się nie tylko polonistycznie. Staram się, by poznawali samych siebie oraz rozumieli, co i dlaczego wybierają…dokąd zmierzają. Pomaga nam w tym literatura. W wolnych chwilach piszę … jestem autorką dwóch powieści. Kocham taniec i poezję. Interesuje mnie kuchnia wegańska, wciąż odkrywam jej bogactwo. Jestem optymistką.

Hanna Przysucha

wychowawczyni klasy 8, język angielski

Z wykształcenia jestem psychologiem, a nauczanie języka angielskiego to moja prawdziwa pasja. W szkole Lauder – Morasha uczę od 22 lat .Języka angielskiego uczyłam się w Amsterdamie, gdzie spędziłam ponad 6 lat, mieszkając i pracując. Moją ogromną słabością jest mój własny ogród. Razem z moimi pięcioma kotami spędzam w nim każdą wolną chwilę, dosadzając kolejne hortensje i róże.

Magda Tarczyńska

Dyrektor Zespołu Szkół Lauder-Morasha

Jestem absolwentką Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia angielska. Od 2006 roku związana jestem ze szkołami Lauder-Morasha w Warszawie, gdzie pracowałam jako nauczyciel języka angielskiego na wszystkich poziomach nauczania. Nauka języka angielskiego daje mi ogromną radość i satysfakcję. Ucząc dzieci i młodzież staram się z rzeczy trudnych uczynić łatwe, a z nudnych, ciekawe. W swojej pracy kieruję się zasadą: „Powiedz, a zapomnę, pokaż, a zapamiętam, pozwól wziąć udział, a zrozumiem.”  W wolnych chwilach uprawiam pilates, uczę się języka hiszpańskiego i spaceruję. Uwielbiam książki Johna Grishama i serię o Harrym Potterze. Jestem miłośniczką „planszówek”, Indiany Jonesa i Nat Geo Wild.

Karolina Szykier - Koszucka

Dyrektor ds. Edukacji Żydowskiej i Komunikacji

Jestem z wykształcenia politologiem, ale całe moje zawodowe życie od 1997 roku związałam z budowaniem społeczności żydowskiej w Polsce, początkowo we Wrocławiu, potem w Warszawie. Stworzylam i prowadzilam przez 10 lat  Festiwal Kultury Żydowskiej Simcha we Wrocławiu (1999-2008). W Warszawie jestem aktywną działaczką społeczności, związaną z Synagogą Postępową  Ec Chaim. Działam w wielu fundacjach i organizacjach żydowskich. Jestem m.in. członkinią Rady ZGWŻ, Rady Religijnej ZGWŻ oraz Sądu Polubownego GWŻ.
Moja edukacja żydowska to liczne stypendia i warsztaty m.in. Melton Education Center Hebrew University, JDC Buncher Pogram, Yakar Program, Nachum Goldman Program, Paideia. W wolnych chwilach spaceruję z psem, uprawiam ogródek albo szukam ciekawych wykładów lub filmów w internecie.  Mam córkę Leę, uczennicę naszej szkoły. 

Katarzyna Bartnicka

język angielski

Studia w zakresie nauczania języka angielskiego odbyłam na Wydziale Filologicznym UMK w Toruniu. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Praca z uczniami w naszej szkole sprawia mi wiele radości. W moim zawodzie doceniam możliwość nieustannego rozwoju i motywację do odkrywania nowych ścieżek. Dzieląc się swoją wiedzą, uwzględniam indywidualne potrzeby i predyspozycje uczniów. Staram się, by rozwijali swoje sprawności językowe w przyjaznej, motywującej atmosferze. Interesuję się psychobiologią. W czasie wolnym chodzę do kina, czytam książki, słucham muzyki (chętnie na żywo), zgłębiam techniki relaksacyjne i spotykam się z przyjaciółmi.

Anna Dobrowolska

zajęcia kompensacyjno-korekcyjne/pedagog terapeuta

Z wykształcenia i zamiłowania jestem filologiem polskim (studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim) i terapeutą pedagogicznym (studia podyplomowe w Instytucie Badań Edukacyjnych). Opublikowałam też książki z zakresu terapii pedagogicznej, gramatyki języka polskiego oraz tomik opowiadań dla dzieci. Na co dzień towarzyszę tym dzieciom, które doświadczają trudności edukacyjnych i mam przywilej wspierania ich w radzeniu sobie w rzeczywistości szkolnej. Bardzo dbam o budowanie dobrej, opartej na zrozumieniu i wzajemnym zaufaniu, relacji z dzieckiem. Jestem przekonana, że bez niej pomaganie byłoby niemożliwe. Prywatnie ciekawią mnie dalekie kraje i odmienne kultury, wzruszają zapomniane miejsca i dzika przyroda. Uwielbiam survivalowe podróże, podczas których fotografuję (szczególnie zwierzęta) i cieszę się ciszą. Moją pasją jest też lektura reportaży literackich, a wielką słabością – mój pies Brunio.

Radosław Forystek

logopeda

Z wykształcenia jestem andragogiem, pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz logopedą. Obecnie prowadzę terapię logopedyczną dzieci szkolnych, zatem gimnastyka buzi i łamańce językowe nie są mi obce. W przedszkolu zaś jestem Panem od Sportu i z dozą ogromnego humoru wprowadzam jak najwięcej elementów koszykówki, której fanem jestem od lat 90-tych i ery Michaela Jordana.

Paweł Gibała

historia, wos

Ukończyłem studia na wydziale filozofii i socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie w zakresie filozofii i europeistyki. Następnie na tym samym uniwersytecie na wydziale humanistycznym uzyskałem tytuł magistra historii.
W zawodzie nauczyciele pracuje od 2008 roku. Dla mnie nauczanie historii to podróż, podczas której próbuje młodzieży przybliżyć kulturę i życie codzienne w przeszłości. Uczniowie w trakcie moich zajęć poznają historię w sposób problemowy, często wcielając się w postacie historyczne odgrywając scenki. Dzięki temu uczniowie podczas lekcji poznają historię i mają z tego dużo zabawy.

 

Lidia Gleba

muzyka

Odkąd pamiętam lubiłam muzykę.Cieszyło mnie granie ,śpiewanie,słuchanie i wspólne rodzinne muzykowanie.Pochodzę z muzycznej rodziny: tato-muzyk, wuj-muzyk ,dziadek-muzyk, mama nauczycielka. Kim zatem ja mogłam zostać, jeśli nie nauczycielką muzyki? Gram na skrzypcach ,fortepianie, keyboardzie i od wielu lat z przyjemnością uczę dzieci, występując z Nimi na różnych koncertach. Muzyka poważna jest moją miłością, ale uczniowie pokazują i inspirują mnie do zajmowania się innymi gatunkami muzyki. Wciąż się od Nich uczę. Muzyka, mąż, dzieci, zwierzęta i przyroda są najważniejsze w moim życiu. Prywatnie od 3 lat mam ogród i odkrywam uroki życia na wsi. Ukończyłam Akademię Muzyczną w Warszawie na wydziale Pedagogiki Instrumentalnej o specjalności – Skrzypce.

Dorota Grabowska

kierownik biblioteki

Już będąc w szkole podstawowej postanowiłam, że będę pracować w bibliotece szkolnej. Ukończyłam studia na kierunku informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, a następnie uzyskałam tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie bibliologii. Lubię pracę z dziećmi i młodzieżą oraz książki. Łączę teorię z praktyką, prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim. Najbardziej interesują mnie problemy związane z czytelnictwem i bibliotekami dziecięcymi, o czym czytam i piszę. W wolnym czasie czytam. Lubię także podróżować, poznawać nowe miejsca. 

Agata Grzybowska

język hebrajski

Z wykształcenia jestem hebraistką i filolożką klasyczną. Moją pasją jest nauczanie języka hebrajskiego w szkole podstawowej i na kursach dla dorosłych oraz literatura żydowska (zarówno XX-wieczna, jak i starożytna, o której piszę rozprawę doktorską). W Zespole Szkół Lauder-Morasha pracuję od 2014 roku. Jestem wielką entuzjastką popkultury. W wolnych chwilach czytam długie powieści, gram na ukulele i w gry planszowe oraz opiekuję się moimi dwoma szczurkami.

Zofia Kipnis

pracownik biblioteki

Jestem mgr.inż Wydziału Technologii Żywności na SGGW w Warszawie.W 2002 roku ukończyłam studia podyplomowe na kierunku bibliotekoznawstwo Uniwersytetu Warszawskiego.W Szkole Lauder – Morasha pracuję od 1997 roku i stworzyłam naszą szkolną bibliotekę od podstaw. Kocham swoją pracę, a w szczególności pracę z dziećmi. Moje hobby to: taniec, śpiew, tenis, skoki narciarski i inne dyscypliny sportu. Ponadto jestem dumna z moich dzieci i wnuka.

Kinga Kołodziejczyk

psycholog szkolny

Jestem absolwentką psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz fizjoterapii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. W pracy z dziećmi, nastolatkami i dorosłymi staram się wzmacniać w nich poczucie własnej sprawczości, wspierać w dążeniu do samoakceptacji i kształtować pewność siebie. Interesuje mnie arteterapia, wpływ ruchu, muzyki i tańca na ciało i psychikę. Moją pasją asją jest odkrywanie nowych smaków, najchętniej w trakcie podróży.

Hanna Goldstein - Krężel

kultura żydowska

Hanna Krężel (Goldstein), skończyłam filozofię, etykę i podyplomowe studia „Sztuka-Muzyka,Plastyka” na UW, wiele lat pracowałam w JDC, a potem w JCC jako koordynator i twórca programów edukacyjnych i artystycznych dla dzieci i młodzieży żydowskiej. Uczyłam historii, kultury i tradycji żydowskiej w szkole podstawowej, oraz muzyki w LO. Z zamiłowania śpiewam, pisze piosenki żydowskie dla dzieci, oraz nagrywam z dziećmi słuchowiska. Na moich lekcjach uczymy się dyskutując, robiąc quizy, gry tematyczne i scenki dramowe, często tez śpiewamy żydowskie piosenki. W wolnych chwilach gotuje dziwne potrawy, jeżdżę na rowerze lub oglądam filmy z moją liczną rodziną. Wakacje spędzam jeżdżąc po świecie starym kamperem.

Maria Lopez - Cazalilla

język hiszpański

Nasza  nowa nauczycielka języka hiszpańskiego.

Marek Mrozowski

historia żydowska, etyka, język hebrajski

Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. W szkole Lauder–Morasha uczę etyki, historii żydowskiej, języka hebrajskiego i angielskiego, poza nią pracuję jako tłumacz. Pasjonują mnie średniowieczna filozofia żydowska, wiktoriańska literatura grozy, podróże oraz piłka nożna.

Iwona Nadolna

taniec

Do moich uczniów mówię „tańcz to proste”, taniec i muzyka szły ze mną w parze od dziecka. Ukończyłam szkoły muzyczne I i II stopnia na akordeonie i oboju. Trenowałam taniec towarzyski w warszawskich klubach tańca. Jestem trenerką II klasy tańca towarzyskiego, instruktorką nordic walking, organizatorką aktywnego wypoczynku. Ukończyłam wydział pedagogiki w wyższej szkole pedagogicznej.
Lubię uczyć tańca bo zestawienie muzyki i ruchu to zdrowie ciała, umysłu i duszy.
W ogóle lubię się uczyć, jeździć na rowerze i chcę być tam gdzie jeszcze nie byłam.
Jestem mamą trójki dorosłych dzieci.

Danuta Paradowska

nauczyciel świetlicy

Jestem absolwentką katowickiej AWF oraz podyplomowych studiów pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej w Warszawie.
Przez wiele lat moją wielką pasją była koszykówka. Teraz dopełnieniem radości pracy z dziećmi jest opieka nad czworonożnym pupilem Iskrą i mój ogród.

Marta Paulat

plastyka, technika

Zajmowanie się sztuką i uczenie jej to moje dwie pasje, od kiedy ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie na Wydziale Malarstwa. Staram się, żeby lekcje plastyki były wyzwaniem dla wyobraźni dzieci. Plastyka jest bardzo istotna w rozumieniu dzisiejszego świata, w którym język obrazu jest powszechny. Różnorodność technik i tematy, jakie realizujemy na lekcjach, są stale uzupełniane i urozmaicane. Dzieci na moich lekcjach malują, rysują, kleją, tworzą collage, co podnosi ich zdolności manualne i rozbudza naturalną  kreatywność.

Katarzyna Peresada

chemia, fizyka

Z wykształcenia inżynier – absolwentka Politechniki Warszawskiej; z wyboru (od kilkunastu lat)  nauczyciel przedmiotów ścisłych (matematyki, fizyki i chemii) w gimnazjach, liceach ogólnokształcących, szkołach integracyjnych i szkołach dla dorosłych a ostatnio w Zespole Szkół Lauder-Morasha i Zespole Szkół Bednarska (Bednarska Szkoła Realna)’. Jestem propagatorką poznawania świata poprzez prawa fizyki zapisane językiem matematyki, w otoczce reakcji chemicznych.  Prywatnie miłośniczka książek i seriali brytyjskich.

Grzegorz Podołowski

matematyka

Ukończyłem Wydział Chemiczny Politechniki Warszawskiej. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości, dlatego zdecydowałem się na zawód nauczyciela. Uwielbiam opisywać świat za pomocą pojęć matematycznych. Staram się wykorzystać potencjał uczniów tak, aby samodzielnie odkrywali prawa i zależności matematyczne. W pracy z uczniami wykorzystuję metody aktywizujące oraz niestandardowe pomoce, aby maksymalnie zaangażować uwagę dzieci. Równie chętnie jak matematyki, uczę chemii i fizyki. Po pracy lubię obserwować świat i ludzi oraz odkrywać mechanizmy rządzące rzeczywistością.

Noga Ravin

język hebrajski

I am a Graduate of the Bezalel academy of Art and Design, Jerusalem, class of 2012.
I have been working with kids since my teen years – as a social guide in an Israeli youth movement, for elementary school kids in a Kibutz in Israel, leader of art and craft workshops and after-school activities. I Moved to Poland in 2013 and opened my own brand for toy design.  In the Lauder-Morasha team since 2015 – first as a Hebrew teacher in individual classes and later also as leader of  arts and crafts activities for pre-school and elementary school.

Grzegorz Słowik

wychowanie fizyczne

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, oraz podyplomowych studiów na kierunku gimnastyka korekcyjna w wychowaniu fizycznymi i zdrowotnym. Magistrem wychowania fizycznego, trenerem pływania II klasy, instruktorem narciarstwa zjazdowego, snowboardu i windsurfingu. Pasjonują mnie sporty wodne i zimowe.

Michał Sroka

wychowanie fizyczne

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, pedagogiem z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Poprzez sport staram się przekazywać uczniom takie wartości jak wzajemny szacunek, wytrwałość w dążeniu do celu i uczyć empatii. Jestem instruktorem narciarstwa zjazdowego, żeglarstwa, pływania oraz koszykówki. Ponadto pasjonują mnie podróże, dobry film oraz kolarstwo.

 

Aneta Stankowska

koordynator świetlicy

Z wykształcenia i zamiłowania jestem psychologiem. Z pasją oddaję się poznawaniu nowych ludzi, ich zwyczajów i zachowań. Kocham książki i zwierzęta, lubię podróże – zarówno te dalekie jak i te bliskie. Jestem pasjonatką wszystkiego co robię  i mamą trójki wspaniałych dzieci.

Anna Sychowska

język niemiecki

Ukończyłam Germanistykę na wydziale Neofilologii na Uniwersytecie Warszawskim. Mój warsztat dydaktyczny doskonaliłam na Uniwersytecie Ludwika Maksymiliana w Monachium. Przygodę z nauczaniem języka niemieckiego jako obcego rozpoczęłam w 2015 roku w Centrum Wielojęzyczności Dziecięcej w Monachium i od tamtej pory jestem nauczycielem. Oprócz pracy w szkole zajmuję się także współpracą polsko-niemiecką w Stowarzyszeniu Naukowo-Kulturalnym w Europie Środkowej i Wschodniej. W mojej pracy jako nauczyciel szczególnie cenię sobie jej naoczne efekty. Sukcesy moich uczniów są też moimi sukcesami, dlatego dążę do tego, aby było ich jak najwięcej. W wolnych chwilach jeżdżę na rowerze i uczę się włoskiego.

Małgorzata Szlagowska

geografia

Nasza nowa nauczycielka geografii.

Agnieszka Guzowska

przyroda, biologia, edukacja dla bezpieczeństwa

Ukończyłam studia magisterskie na Ochronie Środowiska na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją nauczanie przyrody, a także studia podyplomowe na SGGW w zakresie nauczania biologii. Jestem również absolwentką Studiów Magisterskich wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności nauczanie przedszkolne i wczesnoszkolne. Swoją przygodę z edukacją rozpoczęłam jeszcze na studiach pracując jako nauczyciel wspomagający. Od początku jestem związana z naszą szkołą i przedszkolem. Najważniejsze dla mnie to rozbudzenie u dzieci zainteresowania światem przyrody i nauczenie dbałości o niego. Lubię korzystać z aktywnych metod edukacji.Poza pracą w szkole jestem trenerem II klasy jeździectwa prowadzę jazdy sportowe dla dzieci i młodzieży. Prywatnie jestem mamą dwóch cudownych synów Staszka i Kazika i opiekunką trzech kotów i czterech koni.

Ewa Zając

zajęcia kompensacyjno-korekcyjne/pedagog terapeuta

Ukończyłam Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Projektowanie Edukacyjne oraz Podyplomowe Studia Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi. Cenię sobie indywidualne podejście do dziecka, aktywne metody nauczania oraz kreatywne łączenie nauki i zabawy. Pracowałam z dziećmi we Włoszech i Monako oraz młodzieżą we Francji. Uwielbiam podróże oraz odkrywanie nowych miejsc i kultur poprzez kontakt z ludźmi.

Yael Vishnizki-Levi

native speaker języka hebrajskiego

Yael Vishnizki-Levi (b. 1988 New York, NY) is an artist, curator and filmmaker. She holds a BFA (cum laude) from Bezalel Academy in Jerusalem, Israel. She also studied at the Cooper Union for the Advancement of Science and Art in New York and at the Tel-Aviv University. Yael exhibits her work internationally including at the Wrocław Contemporary Museum and Arad Contemporary Art Center. She participated in many residency programs including at the POLIN Museum of the History of Polish Jews in Warsaw, the Wschodnia Gallery in Łódz, Poland, the Nida Art Colony in Nida, Lithuania and the Arad Art&Architecture in Arad, Israel. As a curator, she has collaborated with institutions including the Center of Culture in Lublin and Binyamin Gallery in Tel-Aviv. Since 2015 she is based in Warsaw, Poland. She is the founder of Artours Warsaw, a platform that provides contemporary art study visits in Warsaw. Currently she writes her MA thesis at Artes-Liberales, Warsaw University about the archive of the prewar Jewish Museum in Berlin which she researches at the Jewish Historical Institute in Warsaw since 2017.