Grono pedagogiczne

Magdalena Teodorowicz-Zacheja

wychowawczyni klasy 3a, kształcenie zintegrowane, technika, przyroda

Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyłam Wyższą Szkołę Humanistyczną w Pułtusku, a także studia podyplomowe z nauczania przyrody w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie. W pracy z dziećmi stawiam na wzajemny szacunek, zrozumienie i empatię. Doceniam wysiłek i zaangażowanie jakie dziecko wkłada w wykonanie zadania. Roześmiane twarze moich uczniów, ich małe i duże sukcesy, a także ciągłe wyzwania wychowawcze, sprawiają, że bardzo lubię swoją pracę.

Marta Bartosz

wychowawczyni klasy 3b, kształcenie zintegrowane, nauczyciel wspomagający

Ze szkołą podstawową Lauder-Morasha związana jestem od 2016 roku. Pracuję jako wychowawca klasy i nauczyciel wspomagający w nauczaniu zintegrowanym. Ukończyłam studia magisterskie z edukacji wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną oraz studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i tyflopedagogiki. W wolnych chwilach zajmuję się ogrodem oraz uprawą roślin i warzyw. Lubię też drobne majsterkowanie, czytam oraz jeżdżę rowerem. Moje dziecięce marzenie o byciu nauczycielką zostało spełnione.
Jako nauczyciel wspomagający skupiam się na działaniach edukacyjnych, integracji ucznia z zespołem klasowym oraz na współpracy z nauczycielem prowadzącym zajęcia. Koncentrując się na edukacji pomagam uczniowi w sprostaniu wymaganiom edukacyjnym oraz w pokonywaniu napotkanych trudności w trakcie lekcji. Czuwam również nad poprawnością relacji społecznych z rówieśnikami, które są istotą w integrowaniu zespołu klasowego. Współpraca nauczyciela wspomagającego z nauczycielem wiodącym opiera się na wspólnym wspieraniu procesu kształcenia dziecka oraz na doborze właściwych form i metod pracy z uczniem potrzebującym wsparcia.

Violetta Palińska

wychowawczyni klasy 2, kształcenie zintegrowane, nauczyciel wspomagający

Z wykształcenia jestem pedagogiem korekcyjnym, pedagogiem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Praca z Dziećmi przynosi mi wiele radości i satysfakcji, poza pracą lubię dalekie podróże, wyprawy na wieś, bądź miejskie wycieczki. Pasjonuje mnie psychologia, socjologia oraz genetyka. Nie przepadam za prasowaniem. Jestem szczęśliwą żoną, własne dziecko wychowuję w poczuciu akceptacji, miłości, szacunku oraz jasno ustalonych zasad. Uwielbiam zwierzęta. W życiu osobistym stawiam na wyrozumiałość, szacunek, optymizm i wiarę w Ludzi. Moje życiowe motto to słowa Janusza Korczaka “ Kiedy śmieje się Dziecko, śmieje się cały świat”.

Anna Malińska-Dorociak

wychowawczyni klasy 1, kształcenie zintegrowane

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej na kierunku Glottodydaktyka i nauczanie zintegrowane. W Zespole Szkół Lauder-Morasha pracuję już od 11 lat. Na ostatnim roku  studiów miałam okazję pracować w Intergacyjnej Szkole Społecznej w Milanówku, jako nauczyciel wspomagający. Na swoich zajęciach zwracam szczególną uwagę na miłą atmosferę i indywidualne podejście do każdego ucznia. Już od szkoły podstawowej bardzo lubiłam brać udział w różnych konkursach recytatorskich i przedstawieniach teatralnych. Dlatego z ogromną przyjemnością i zaangażowaniem przygotowuję z dziećmi przedstawienia i inscenizacje. Interesują mnie również taniec, podróże i fotografia.

Hanna Przysucha

wychowawczyni kl. 5, język angielski

Z wykształcenia jestem psychologiem, a nauczanie języka angielskiego to moja prawdziwa pasja. W szkole Lauder – Morasha uczę od 25 lat. Języka angielskiego uczyłam się w Amsterdamie, gdzie spędziłam ponad 6 lat, mieszkając i pracując. Moją ogromną słabością jest mój własny ogród. Razem z moimi pięcioma kotami spędzam w nim każdą wolną chwilę, dosadzając kolejne hortensje i róże.

Michał Sroka

wychowawca klasy 6, wychowanie fizyczne

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, pedagogiem z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Poprzez sport staram się przekazywać uczniom takie wartości jak wzajemny szacunek, wytrwałość w dążeniu do celu, chcę uczyć empatii. Jestem instruktorem narciarstwa zjazdowego, żeglarstwa, pływania oraz koszykówki. Ponadto pasjonują mnie podróże, dobry film oraz kolarstwo.

Daniel Brzeziński

wychowawca klasy 7, Liga Debatancka, język polski

„Od zawsze” jestem związany z teatrem – wcześniej jako aktor, nieco później także jako instruktor i współtwórca projektów edukacji kulturalnej w środowiskach zagrożonych wykluczeniami – z dziećmi z blokowisk, osobami z niepełnosprawnościami czy z uchodźcami. Teatr jest dla mnie równie naturalnym językiem jak ten, którego od niedawna uczę jako polonista; można w nim mówić o wszystkim (o niczym także!). Kocham też literaturę (jako czytelnik), muzykę (jako słuchacz, a dorywczo muzyk) i taniec (jako sezonowy instruktor tańca tradycyjnego). Moją pasją jest edukacja – uważam, że razem z teatrem tworzą królewską parę i… po prostu rządzą. Jestem absolwentem polonistyki i kulturoznawstwa.

Karolina Konopka

wychowawczyni klasy 8a, język angielski

Ukończyłam filologię angielską ze specjalnością nauczania na Uniwersytecie Warszawskim. W szkole Lauder- Morasha uczę od 2005 roku. Swoje lekcje prowadzę z pasją i poczuciem humoru. Pokazuję uczniom, że można uczyć się języka angielskiego skutecznie i z przyjemnością. Bardzo lubię swoją pracę, w której uczę, pomagam, wspieram i motywuję. W wolnym czasie  słucham muzyki, odwzorowuję układy taneczne z Youtube’a, oglądam seriale na Netflixie (in English of course:). Zimą szaleję na snowboardzie.

Justyna Wierzchowska (Stępień)

wychowawczyni klasy 8b, matematyka, informatyka

Ukończyłam matematykę o specjalności informatycznej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomowe studia z rachunkowości i finansów na SGGW w Warszawie. W szkole Lauder – Morasha niezmiennie urzeka mnie rodzinna atmosfera i wysoki poziom nauczania. Stosując nowoczesne technologie w nauczaniu matematyki, pokazuję jej piękno i zastosowanie w życiu codziennym. Na moich lekcjach nikogo nie dziwi, że budujemy bryły z wykałaczek i kolorowych słomek, przesypujemy kaszę wyznaczając objętości, jedząc mandarynki, mówimy o ułamkach. Uczniowie sami odkrywają wzory i zależności. W wolnym czasie czytam, najchętniej literaturę suspensu i thrillery medyczne. Można mnie spotkać na ścieżkach rowerowych.

Katarzyna Burza

wychowawczyni klasy 4, język angielski, język francuski, język hiszpański

Jestem nauczycielką języków obcych: francuskiego, angielskiego i hiszpańskiego, zafascynowaną komunikacją z ludźmi. Jako studentka Filologii Romańskiej wyjechałam z plecakiem, aby objechać Europę autostopem. Po zakończeniu studiów mieszkałam we Francji, USA i Kanadzie, pracując, podróżując i ucząc się języków. Pracuję w szkole Lauder-Morasha od ponad 10 lat. Krótkie wolne chwile, których mam niewiele, poświęcam jodze. W wakacje podróżuję po świecie, głównie po Azji.

Diana Byra

język hebrajski

W 2017 roku ukończyłam hebraistykę na Uniwersytecie Warszawskim i w tym samym roku rozpoczęłam pracę w naszej szkole jako nauczyciel języka hebrajskiego. Od czasu do czasu można mnie spotkać także w Muzeum Historii Żydów Polskich, gdzie pracuję jako przewodnik i edukator. To właśnie tam, jeszcze będąc studentką, kiedy oprowadzałam grupy szkolne, odkryłam, że najwięcej przyjemności sprawia mi praca z dziećmi i młodzieżą, dlatego postanowiłam się jej poświęcić. Moją drugą pasją są rośliny.

Magdalena Orzeł

język polski

Ukończyłam polonistykę i filozofię na Uniwersytecie Warszawskim. W Szkole Lauder – Morasha cenię sobie jej atmosferę i entuzjazm. W klasie staram się być moderatorką twórczych poszukiwań młodzieży. Moi uczniowie piszą sporo wypracowań, dzięki temu rozwijają się nie tylko polonistycznie. Staram się, by poznawali samych siebie oraz rozumieli, co i dlaczego wybierają…dokąd zmierzają. Pomaga nam w tym literatura. W wolnych chwilach piszę … jestem autorką dwóch powieści. Kocham taniec i poezję. Interesuje mnie kuchnia wegańska, wciąż odkrywam jej bogactwo. Jestem optymistką.

Karolina Szykier - Koszucka

Dyrektor ds. Edukacji Żydowskiej

Jestem z wykształcenia politologiem, ale całe moje zawodowe życie od 1997 roku związałam z budowaniem społeczności żydowskiej w Polsce, początkowo we Wrocławiu, potem w Warszawie. Stworzylam i prowadzilam przez 10 lat Festiwal Kultury Żydowskiej Simcha we Wrocławiu (1999-2008). W Warszawie jestem aktywną działaczką społeczności, związaną z Synagogą Postępową Ec Chaim. Działam w wielu fundacjach i organizacjach żydowskich. Jestem m.in. członkinią Rady ZGWŻ, Rady Religijnej ZGWŻ oraz Sądu Polubownego GWŻ.
Moja edukacja żydowska to liczne stypendia i warsztaty m.in. Melton Education Center Hebrew University, JDC Buncher Pogram, Yakar Program, Nachum Goldman Program, Paideia. W wolnych chwilach spaceruję z psem, uprawiam ogródek albo szukam ciekawych wykładów lub filmów w internecie.  Mam córkę Leę, uczennicę naszej szkoły. 

Katarzyna Bartnicka

język angielski

Studia w zakresie nauczania języka angielskiego odbyłam na Wydziale Filologicznym UMK w Toruniu. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Praca z uczniami w naszej szkole sprawia mi wiele radości. W moim zawodzie doceniam możliwość nieustannego rozwoju i motywację do odkrywania nowych ścieżek. Dzieląc się swoją wiedzą, uwzględniam indywidualne potrzeby i predyspozycje uczniów. Staram się, by rozwijali swoje sprawności językowe w przyjaznej, motywującej atmosferze. Interesuję się psychobiologią. W czasie wolnym chodzę do kina, czytam książki, słucham muzyki (chętnie na żywo), zgłębiam techniki relaksacyjne i spotykam się z przyjaciółmi.

Maria Lopez - Cazalilla

język hiszpański

Nazywam się Maria Luisa López. Jestem nauczycielem języka hiszpańskiego. Studiowałem filologię latynoską na uniwersytecie w Kordobie i uzyskałam tytuł magistra pedagogiki. Mieszkam w Polsce od 5 lat – jeden rok w Poznaniu i cztery w Warszawie. W wolnym czasie lubię czytać, oglądać filmy i  podróżować.

Anna Sychowska

język niemiecki

Ukończyłam Germanistykę na wydziale Neofilologii na Uniwersytecie Warszawskim. Mój warsztat dydaktyczny doskonaliłam na Uniwersytecie Ludwika Maksymiliana w Monachium. Przygodę z nauczaniem języka niemieckiego jako obcego rozpoczęłam w 2015 roku w Centrum Wielojęzyczności Dziecięcej w Monachium i od tamtej pory jestem nauczycielem. Oprócz pracy w szkole zajmuję się także współpracą polsko-niemiecką w Stowarzyszeniu Naukowo-Kulturalnym w Europie Środkowej i Wschodniej. W mojej pracy jako nauczyciel szczególnie cenię sobie jej naoczne efekty. Sukcesy moich uczniów są też moimi sukcesami, dlatego dążę do tego, aby było ich jak najwięcej. W wolnych chwilach jeżdżę na rowerze i uczę się włoskiego.

Paweł Gibała

historia, wiedza o społeczeństwie

Ukończyłem studia na wydziale filozofii i socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie w zakresie filozofii i europeistyki. Następnie na tym samym uniwersytecie na wydziale humanistycznym uzyskałem tytuł magistra historii.
W zawodzie nauczyciela pracuję od 2008 roku. Dla mnie nauczanie historii to podróż, podczas której próbuje młodzieży przybliżyć kulturę i życie codzienne w przeszłości. Uczniowie w trakcie moich zajęć poznają historię w sposób problemowy, często wcielając się w postacie historyczne odgrywając scenki. Dzięki temu uczniowie podczas lekcji poznają historię i mają z tego dużo zabawy.

Lidia Gleba

muzyka

Odkąd pamiętam lubiłam muzykę. Cieszyło mnie granie, śpiewanie, słuchanie i wspólne rodzinne muzykowanie. Pochodzę z muzycznej rodziny: tato-muzyk, wuj-muzyk, dziadek-muzyk, mama nauczycielka. Kim zatem ja mogłam zostać, jeśli nie nauczycielką muzyki? Gram na skrzypcach, fortepianie, keyboardzie i od wielu lat z przyjemnością uczę dzieci, występując z Nimi na różnych koncertach. Muzyka poważna jest moją miłością, ale uczniowie pokazują i inspirują mnie do zajmowania się innymi gatunkami muzyki. Wciąż się od Nich uczę. Muzyka, mąż, dzieci, zwierzęta i przyroda są najważniejsze w moim życiu. Prywatnie od 5 lat mam ogród i odkrywam uroki życia na wsi. Ukończyłam Akademię Muzyczną w Warszawie na wydziale Pedagogiki Instrumentalnej o specjalności – Skrzypce.

Marek Mrozowski

historia i kultura żydowska, etyka, język hebrajski

Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. W szkole Lauder–Morasha uczę etyki, historii żydowskiej, języka hebrajskiego i angielskiego, poza nią pracuję jako tłumacz. Pasjonują mnie średniowieczna filozofia żydowska, wiktoriańska literatura grozy, podróże oraz piłka nożna.

Agata Grzybowska

język hebrajski

Z wykształcenia jestem hebraistką i filolożką klasyczną. Moją pasją jest nauczanie języka hebrajskiego w szkole podstawowej i na kursach dla dorosłych oraz literatura żydowska (zarówno XX-wieczna, jak i starożytna, o której piszę rozprawę doktorską). W Zespole Szkół Lauder-Morasha pracuję od 2014 roku. Jestem wielką entuzjastką popkultury. W wolnych chwilach czytam długie powieści, gram na ukulele i w gry planszowe oraz opiekuję się moimi dwoma szczurkami.

Katarzyna Peresada

fizyka

Z wykształcenia inżynier – absolwentka Politechniki Warszawskiej; z wyboru (od kilkunastu lat)  nauczyciel przedmiotów ścisłych (matematyki, fizyki i chemii) w liceach ogólnokształcących, szkołach integracyjnych i szkołach dla dorosłych a ostatnio w Zespole Szkół Lauder-Morasha i Zespole Szkół Bednarska (Bednarska Szkoła Realna)’. Jestem propagatorką poznawania świata poprzez prawa fizyki zapisane językiem matematyki, w otoczce reakcji chemicznych.  Prywatnie miłośniczka książek i seriali brytyjskich.

Monika Jarzębska

biologia, geografia

Jestem biologiem i geografem z wykształcenia i z zamiłowania. Nauczaniem zajmuję się od 13 lat. Z sukcesami przygotowuję uczniów do konkursów przedmiotowych i olimpiad. Na zajęciach staram się wykorzystywać ciekawe metody pracy i nowoczesne technologie. Jestem otwarta na pomysły młodych ludzi, słucham ich i chętnie pomagam w potrzebie. Lubię wykorzystywać swoją wiedzę w praktyce, dlatego chętnie organizuję zajęcia terenowe.

Damian Możdżonek

matematyka, chemia

Absolwent SGGW na kierunku Biologia. Ukończyłem podyplomowe studia z zakresu matematyki i chemii. Dyscypliny te były mi bliskie już od pierwszych lat szkolnych – przyjemnością jest więc dla mnie rozważnie ich kolejnych zagadnień, a zaszczytem możliwość zaszczepiania podobnego zamiłowania w kolejnym pokoleniu. Obecnie swoje kompetencje poszerzam, uczęszczając na podyplomowe studia z zakresu fizyki i informatyki.
Biologia, chemia i matematyka tworzą wspólnie podwaliny dla wielu interdyscyplinarnych dziedzin, a ich zgłębianie może być kolorową i pełną przygód podróżą dla młodych naukowców. W rzadkich chwilach, gdy nie jestem nauczycielem, poświęcam czas spacerom na łonie natury oraz praktyce alternatywnych sposobów parzenia kawy.

Marta Paulat

plastyka

Zajmowanie się sztuką i uczenie jej to moje dwie pasje, od kiedy ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie na Wydziale Malarstwa. Staram się, żeby lekcje plastyki były wyzwaniem dla wyobraźni dzieci. Plastyka jest bardzo istotna w rozumieniu dzisiejszego świata, w którym język obrazu jest powszechny. Różnorodność technik i tematy, jakie realizujemy na lekcjach, są stale uzupełniane i urozmaicane. Dzieci na moich lekcjach malują, rysują, kleją, tworzą collage, co podnosi ich zdolności manualne i rozbudza naturalną  kreatywność.

Grzegorz Słowik

wychowanie fizyczne

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, oraz podyplomowych studiów na kierunku gimnastyka korekcyjna w wychowaniu fizycznymi i zdrowotnym. Magistrem wychowania fizycznego, trenerem pływania II klasy, instruktorem narciarstwa zjazdowego, snowboardu i windsurfingu. Pasjonują mnie sporty wodne i zimowe.

Iwona Nadolna

taniec

Do moich uczniów mówię „tańcz to proste”, taniec i muzyka szły ze mną w parze od dziecka. Ukończyłam szkoły muzyczne I i II stopnia na akordeonie i oboju. Trenowałam taniec towarzyski w warszawskich klubach tańca. Jestem trenerką II klasy tańca towarzyskiego, instruktorką nordic walking, organizatorką aktywnego wypoczynku. Ukończyłam wydział pedagogiki w wyższej szkole pedagogicznej.
Lubię uczyć tańca bo zestawienie muzyki i ruchu to zdrowie ciała, umysłu i duszy.
W ogóle lubię się uczyć, jeździć na rowerze i chcę być tam gdzie jeszcze nie byłam.
Jestem mamą trójki dorosłych dzieci.

Hanna Goldstein-Krężel

historia i kultura żydowska

Hanna Krężel (Goldstein), skończyłam filozofię, etykę i podyplomowe studia „Sztuka-Muzyka,Plastyka” na UW, wiele lat pracowałam w JDC, a potem w JCC jako koordynator i twórca programów edukacyjnych i artystycznych dla dzieci i młodzieży żydowskiej. Uczyłam historii, kultury i tradycji żydowskiej w szkole podstawowej, oraz muzyki w LO. Z zamiłowania śpiewam, piszę piosenki żydowskie dla dzieci oraz nagrywam z dziećmi słuchowiska. Na moich lekcjach uczymy się dyskutując, robiąc quizy, gry tematyczne i scenki dramowe, często też śpiewamy żydowskie piosenki. W wolnych chwilach gotuję dziwne potrawy, jeżdżę na rowerze lub oglądam filmy z moją liczną rodziną. Wakacje spędzam jeżdżąc po świecie starym kamperem.

Kinga Kołodziejczyk

psycholog szkolny, doradztwo zawodowe, well-being

Jestem absolwentką psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz fizjoterapii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Ukończyłam 4-letnią szkołę psychoterapii rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. W pracy z dziećmi, nastolatkami i dorosłymi staram się wzmacniać w nich poczucie własnej sprawczości, wspierać w dążeniu do samoakceptacji i kształtować pewność siebie. Interesuje mnie arteterapia, wpływ ruchu, muzyki i tańca na ciało i psychikę. Moją pasją jest odkrywanie nowych smaków, najchętniej w trakcie podróży.

Katarzyna Małys

psycholog szkolny

Jestem psychologiem dziecięcym, absolwentką kierunku psychologia kliniczna. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam współpracując z przedszkolami, poradniami, wspierając prawidłowy rozwój dzieci, także z całościowymi zaburzeniami rozwoju. W pracy najważniejsze jest dla mnie budowanie bezpiecznej relacji, podążanie za dzieckiem i towarzyszenie w przeżywaniu różnych stanów emocjonalnych, staram się korzystać z języka porozumienia bez przemocy. Oprócz pracy z dziećmi i ich rodzicami interesuję się psychosomatyką. Wolny czas lubię spędzać w zieleni lub w kinie, uwielbiam muzykę na żywo.

Liwia Witkowska

pedagog, nauczyciel wspomagający

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym, nauczycielem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeutą pedagogicznym oraz dogoterapeutą, a także hodowcą koni i instruktorem jazdy konnej. Pogłębiając wiedzę z zakresu dogoterapii, pracowałam jako wolontariuszka w Stowarzyszeniu Zwierzęta Ludziom, gdzie wspierałam wraz z moją suczką Suzi, małych pacjentów oddziału onkologii w Centrum  Zdrowia Dziecka oraz pensjonariuszy Centrum Alzheimera. Obecnie w szkole na Żoliborzu prowadzę zajęcia terapii pedagogicznej z udziałem psa. Towarzyszy mi leonbergerka Birma. W pracy z dziećmi opieram się na metodzie Porozumienia bez przemocy oraz podejściu duńskiego pedagoga Jaspera Juula. Prywatnie jestem mamą nastolatki, w czasie wolnym czytam książki oraz chodzę na spacery wraz z moimi dwoma psami.

Anna Dobrowolska

zajęcia kompensacyjno-korekcyjne/pedagog terapeuta

Z wykształcenia i zamiłowania jestem terapeutką pedagogiczną, ale ukończyłam też studia magisterskie na wydziale Filologii Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Opublikowałam książki z zakresu terapii pedagogicznej, gramatyki języka polskiego oraz tomik opowiadań dla dzieci. Na co dzień towarzyszę dzieciom i młodzieży, doświadczającym trudności edukacyjnych i wspieram ich w radzeniu sobie w rzeczywistości szkolnej. Chętnie korzystam w swojej pracy z metody Dialogu Motywującego. Bardzo dbam o budowanie dobrej, opartej na zrozumieniu i wzajemnym zaufaniu, relacji z dzieckiem. Jestem przekonana, że bez niej pomaganie byłoby niemożliwe. 

Prywatnie ciekawi mnie różnorodność kulturowa i przyrodnicza świata, wzruszają zapomniane miejsca, dzika natura. Uwielbiam survivalowe podróże, zwiedzanie świata na rowerze, fotografowanie przyrody. Moją pasją jest też lektura reportaży literackich. Cenię sobie ciszę i spokój, które odnajduję w jodze, malowaniu akwarelami i leśnych wędrówkach.  

Mateusz Palczewski

nauczyciel wspomagający proces kształcenia

Jestem absolwentem Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Z dziećmi i młodzieżą pracuję od 2012 roku. Pierwsze doświadczenia zdobywałem wówczas w zespole szkół specjalnych. Staram się zaszczepiać pasją do sportu, zwłaszcza piłki nożnej. Moim priorytetem w pracy z uczniem jest budowanie przyjaznej atmosfery opartej na szacunku i szczerości oraz podążanie za jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami.

Radosław Forystek

logopeda, edukacja dla bezpieczeństwa

Z wykształcenia jestem andragogiem, pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz logopedą. Obecnie prowadzę terapię logopedyczną dzieci szkolnych, zatem gimnastyka buzi i łamańce językowe nie są mi obce. W przedszkolu zaś jestem Panem od Sportu i z dozą ogromnego humoru wprowadzam jak najwięcej elementów koszykówki, której fanem jestem od lat 90-tych i ery Michaela Jordana.

Weronika Galjan

nauczyciel wspomagający proces kształcenia

Ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną i korekcyjną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Aktualnie studiuję edukację, rewalidację oraz wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Stale poszerzam swoją wiedzę poprzez udział w różnorodnych kursach i szkoleniach. Praca z dziećmi jest moją pasją, w którą wkładam całe serce i zaangażowanie.Wolne chwile spędzam z przyjaciółmi, najchętniej grając w gry planszowe.

Ewa Zając

zajęcia kompensacyjno-korekcyjne/pedagog terapeuta

Ukończyłam Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Projektowanie Edukacyjne oraz Podyplomowe Studia Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi. Cenię sobie indywidualne podejście do dziecka, aktywne metody nauczania oraz kreatywne łączenie nauki i zabawy. Pracowałam z dziećmi we Włoszech i Monako oraz młodzieżą we Francji. Uwielbiam podróże oraz odkrywanie nowych miejsc i kultur poprzez kontakt z ludźmi.

Emilia Wieczorek

Pedagog/ nauczyciel wspomagający

Ukończyłam Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku pedagogika specjalna i edukacja społeczna o specjalności terapia i wspomaganie rozwoju. Tytuł magistra otrzymałam na Akademii Pedagogiki Specjalnej o specjalności edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Moją pasją jest sport osób z niepełnosprawnością. Dlatego od kilkunastu lat jestem wolontariuszką w organizacjach zajmujących się aktywizacją sportową osób z niepełnosprawnością. W zeszłym roku założyłam swoją fundację, aby jeszcze pełniej móc działać i pomagać.

Dorota Grabowska

kierownik biblioteki

Już będąc w szkole podstawowej postanowiłam, że będę pracować w bibliotece szkolnej. Ukończyłam studia na kierunku informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, a następnie uzyskałam tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie bibliologii. Lubię pracę z dziećmi i młodzieżą oraz książki. Łączę teorię z praktyką, prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim. Najbardziej interesują mnie problemy związane z czytelnictwem i bibliotekami dziecięcymi, o czym czytam i piszę. W wolnym czasie czytam. Lubię także podróżować, poznawać nowe miejsca. 

Zofia Kipnis

pracownik biblioteki

Jestem mgr. inż. Wydziału Technologii Żywności na SGGW w Warszawie. W 2002 roku ukończyłam studia podyplomowe na kierunku bibliotekoznawstwo Uniwersytetu Warszawskiego. W Szkole Lauder – Morasha pracuję od 1997 roku i stworzyłam naszą szkolną bibliotekę od podstaw. Kocham swoją pracę, a w szczególności pracę z dziećmi. Moje hobby to: taniec, śpiew, tenis, skoki narciarski i inne dyscypliny sportu. Ponadto jestem dumna z moich dzieci i wnuka.

Aneta Stankowska

koordynator świetlicy

Z wykształcenia i zamiłowania jestem psychologiem. Z pasją oddaję się poznawaniu nowych ludzi, ich zwyczajów i zachowań. Kocham książki i zwierzęta, lubię podróże – zarówno te dalekie jak i te bliskie. Jestem pasjonatką wszystkiego co robię  i mamą trójki wspaniałych dzieci.

Anna Kanclerz

native speaker j. angielskiego

Od ponad 25 lat uczę języka angielskiego w Zespole Szkół Lauder–Morasha. Wychowałam się w Kanadzie. Jestem native speakerem i posiadam dyplom z filologii angielskiej. Nauczanie dzieci języka angielskiego oraz angażowanie się w różnego rodzaju wolontariat, to moje pasje dające mi radość i swego rodzaju spełnienie. W wolnym czasie lubię spotkania w gronie najbliższych oraz przyjaciół, długie spacery, podróże i muzykę.