Grono pedagogiczne

Violetta Palińska

wychowawczyni klasy 1, kształcenie zintegrowane

Z wykształcenia jestem pedagogiem korekcyjnym, pedagogiem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Praca z Dziećmi przynosi mi wiele radości i satysfakcji, poza pracą lubię dalekie podróże, wyprawy na wieś, bądź miejskie wycieczki. Pasjonuje mnie psychologia, socjologia oraz genetyka. Nie przepadam za prasowaniem. Jestem szczęśliwą żoną, własne dziecko wychowuję w poczuciu akceptacji, miłości, szacunku oraz jasno ustalonych zasad. Uwielbiam zwierzęta. W życiu osobistym stawiam na wyrozumiałość, szacunek, optymizm i wiarę w Ludzi. Moje życiowe motto to słowa Janusza Korczaka “ Kiedy śmieje się Dziecko, śmieje się cały świat”.

Ewa Szlasa

Wicedyrektor Zespołu Szkół Lauder-Morasha, wychowawczyni klasy 2, kształcenie zintegrowane

Ukończyłam pedagogikę na Uniwersytecie Warszawskim. Kiedy byłam małą dziewczynką marzyłam o byciu nauczycielką i moje marzenie się spełniło. To, co robię, daje mi dużo radości. Bardzo lubię odkrywać wielkie światy małych ludzi. W wolnych chwilach lubię czytać, słuchać muzyki i chodzić do teatru.

Magdalena Teodorowicz-Zacheja

wychowawczyni klasy 3, kształcenie zintegrowane

Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyłam Wyższą Szkołę Humanistyczną w Pułtusku, a także studia podyplomowe z nauczania przyrody w Instytucie Badań Edukacyjnych w Warszawie.W pracy z dziećmi stawiam na wzajemny szacunek, zrozumienie i empatię. Doceniam wysiłek i zaangażowanie, jakie dziecko wkłada w wykonanie zadania. Roześmiane twarze moich uczniów, ich małe i duże sukcesy, a także ciągłe wyzwania wychowawcze, sprawiają, że bardzo lubię swoją pracę.

Anna Malińska-Dorociak

kształcenie zintegrowane

Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej na kierunku Glottodydaktyka i nauczanie zintegrowane. W Zespole Szkół Lauder-Morasha pracuję już od 10 lat. Na ostatnim roku  studiów miałam okazję pracować w Intergacyjnej Szkole Społecznej w Milanówku, jako nauczyciel wspomagający. Na swoich zajęciach zwracam szczególną uwagę na miłą atmosferę i indywidualne podejście do każdego ucznia. Już od szkoły podstawowej bardzo lubiłam brać udział w różnych konkursach recytatorskich i przedstawieniach teatralnych. Dlatego z ogromną przyjemnością i zaangażowaniem przygotowuję z dziećmi przedstawienia i inscenizacje. Interesują mnie również taniec, podróże i fotografia.

Daniel Brzeziński

wychowawca klasy 4, język polski

Od zawsze” jestem związany z teatrem – wcześniej jako aktor, nieco później także jako instruktor i współtwórca projektów edukacji kulturalnej w środowiskach zagrożonych wykluczeniami – z dziećmi z blokowisk, osobami z niepełnosprawnościami czy z uchodźcami. Teatr jest dla mnie równie naturalnym językiem jak ten, którego od niedawna uczę jako polonista; można w nim mówić o wszystkim (o niczym także!). Kocham też literaturę (jako czytelnik), muzykę (jako słuchacz, a dorywczo muzyk) i taniec (jako sezonowy instruktor tańca tradycyjnego). Moją pasją jest edukacja – uważam, że razem z teatrem tworzą królewską parę i… po prostu rządzą. Studiowałem kulturoznawstwo, obecnie – polonistykę.
PS. w czasie sesji egzaminacyjnych na UW można mnie spotkać w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego: dział „P”, stolik w pobliżu regału „literatura polska XIX wieku”.

Karolina Konopka

wychowawczyni klasy 5a, język angielski

Ukończyłam filologię angielską ze specjalnością nauczania na Uniwersytecie Warszawskim. W szkole Lauder- Morasha uczę od 2005 roku. Swoje lekcje prowadzę z pasją i poczuciem humoru. Pokazuję uczniom, że można uczyć się języka angielskiego skutecznie i z przyjemnością. Bardzo lubię swoją pracę, w której uczę, pomagam, wspieram i motywuję. W wolnym czasie  słucham muzyki, odwzorowuję układy taneczne z Youtube’a, oglądam seriale na Netfixie (in English of course:). Zimą szaleję na snowboardzie.

Justyna Stępień

wychowawczyni klasy 5b, matematyka, informatyka

Ukończyłam matematykę o specjalności informatycznej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomowe studia z rachunkowości i finansów na SGGW w Warszawie. W szkole Lauder – Morasha niezmiennie urzeka mnie rodzinna atmosfera i wysoki poziom nauczania. Stosując nowoczesne technologie w nauczaniu matematyki, pokazuję jej piękno i zastosowanie w życiu codziennym. Na moich lekcjach nikogo nie dziwi, że budujemy bryły z wykałaczek i kolorowych słomek, przesypujemy kaszę wyznaczając objętości, jedząc mandarynki, mówimy o ułamkach. Uczniowie sami odkrywają wzory i zależności. W wolnym czasie czytam, najchętniej literaturę suspensu i thrillery medyczne. Można mnie spotkać na ścieżkach rowerowych.

Katarzyna Burza

wychowawczyni klasy 6a, język angielski, język francuski, język hiszpański

Jestem nauczycielką języków obcych: francuskiego, angielskiego i hiszpańskiego, zafascynowaną komunikacją z ludźmi. Jako studentka Filologii Romańskiej wyjechałam z plecakiem, aby objechać Europę autostopem. Po zakończeniu studiów mieszkałam we Francji, USA i Kanadzie, pracując, podróżując i ucząc się języków. Pracuję w szkole Lauder-Morasha od ponad 10 lat. Krótkie wolne chwile, których mam niewiele, poświęcam jodze. W wakacje podróżuję po świecie, głównie po Azji.

Diana Byra

wychowawca kl. 6b, język hebrajski

W 2017 roku ukończyłam hebraistykę na Uniwersytecie Warszawskim i w tym samym roku rozpoczęłam pracę w naszej szkole jako nauczyciel języka hebrajskiego. Od czasu do czasu można mnie spotkać także w Muzeum Historii Żydów Polskich, gdzie pracuję jako przewodnik i edukator. To właśnie tam, jeszcze będąc studentką, kiedy oprowadzałam grupy szkolne, odkryłam, że najwięcej przyjemności sprawia mi praca z dziećmi i młodzieżą, dlatego postanowiłam się jej poświęcić. Moją drugą pasją są rośliny.

Magdalena Orzeł

wychowawczyni klasy 7, język polski

Ukończyłam polonistykę i filozofię na Uniwersytecie Warszawskim. W Szkole Lauder – Morasha cenię sobie jej atmosferę i entuzjazm. W klasie staram się być moderatorką twórczych poszukiwań młodzieży. Moi uczniowie piszą sporo wypracowań, dzięki temu rozwijają się nie tylko polonistycznie. Staram się, by poznawali samych siebie oraz rozumieli, co i dlaczego wybierają…dokąd zmierzają. Pomaga nam w tym literatura. W wolnych chwilach piszę … jestem autorką dwóch powieści. Kocham taniec i poezję. Interesuje mnie kuchnia wegańska, wciąż odkrywam jej bogactwo. Jestem optymistką.

Hanna Przysucha

wychowawczyni klasy 8, język angielski

Z wykształcenia jestem psychologiem, a nauczanie języka angielskiego to moja prawdziwa pasja. W szkole Lauder – Morasha uczę od 22 lat .Języka angielskiego uczyłam się w Amsterdamie, gdzie spędziłam ponad 6 lat, mieszkając i pracując. Moją ogromną słabością jest mój własny ogród. Razem z moimi pięcioma kotami spędzam w nim każdą wolną chwilę, dosadzając kolejne hortensje i róże.

Magda Tarczyńska

Dyrektor Zespołu Szkół Lauder-Morasha

Jestem absolwentką Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia angielska. Od 2006 roku związana jestem ze szkołami Lauder-Morasha w Warszawie, gdzie pracowałam jako nauczyciel języka angielskiego na wszystkich poziomach nauczania. Nauka języka angielskiego daje mi ogromną radość i satysfakcję. Ucząc dzieci i młodzież staram się z rzeczy trudnych uczynić łatwe, a z nudnych, ciekawe. W swojej pracy kieruję się zasadą: „Powiedz, a zapomnę, pokaż, a zapamiętam, pozwól wziąć udział, a zrozumiem.”  W wolnych chwilach uprawiam pilates, uczę się języka hiszpańskiego i spaceruję. Uwielbiam książki Johna Grishama i serię o Harrym Potterze. Jestem miłośniczką „planszówek”, Indiany Jonesa i Nat Geo Wild.

Karolina Szykier - Koszucka

Dyrektor ds. Edukacji Żydowskiej i Komunikacji

Jestem z wykształcenia politologiem, ale całe moje zawodowe życie od 1997 roku związałam z budowaniem społeczności żydowskiej w Polsce, początkowo we Wrocławiu, potem w Warszawie. Stworzylam i prowadzilam przez 10 lat  Festiwal Kultury Żydowskiej Simcha we Wrocławiu (1999-2008). W Warszawie jestem aktywną działaczką społeczności, związaną z Synagogą Postępową  Ec Chaim. Działam w wielu fundacjach i organizacjach żydowskich. Jestem m.in. członkinią Rady ZGWŻ, Rady Religijnej ZGWŻ oraz Sądu Polubownego GWŻ. 
Moja edukacja żydowska to liczne stypendia i warsztaty m.in. Melton Education Center Hebrew University, JDC Buncher Pogram, Yakar Program, Nachum Goldman Program, Paideia. W wolnych chwilach spaceruję z psem, uprawiam ogródek albo szukam ciekawych wykładów lub filmów w internecie.  Mam córkę Leę, uczennicę naszej szkoły. 

Katarzyna Bartnicka

język angielski

Studia w zakresie nauczania języka angielskiego odbyłam na Wydziale Filologicznym UMK w Toruniu. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Praca z uczniami w naszej szkole sprawia mi wiele radości. W moim zawodzie doceniam możliwość nieustannego rozwoju i motywację do odkrywania nowych ścieżek. Dzieląc się swoją wiedzą, uwzględniam indywidualne potrzeby i predyspozycje uczniów. Staram się, by rozwijali swoje sprawności językowe w przyjaznej, motywującej atmosferze. Interesuję się psychobiologią. W czasie wolnym chodzę do kina, czytam książki, słucham muzyki (chętnie na żywo), zgłębiam techniki relaksacyjne i spotykam się z przyjaciółmi.

Anna Dobrowolska

zajęcia kompensacyjno-korekcyjne/pedagog terapeuta

Z wykształcenia i zamiłowania jestem filologiem polskim (studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim) i terapeutą pedagogicznym (studia podyplomowe w Instytucie Badań Edukacyjnych). Opublikowałam też książki z zakresu terapii pedagogicznej, gramatyki języka polskiego oraz tomik opowiadań dla dzieci. Na co dzień towarzyszę tym dzieciom, które doświadczają trudności edukacyjnych i mam przywilej wspierania ich w radzeniu sobie w rzeczywistości szkolnej. Bardzo dbam o budowanie dobrej, opartej na zrozumieniu i wzajemnym zaufaniu, relacji z dzieckiem. Jestem przekonana, że bez niej pomaganie byłoby niemożliwe. Prywatnie ciekawią mnie dalekie kraje i odmienne kultury, wzruszają zapomniane miejsca i dzika przyroda. Uwielbiam survivalowe podróże, podczas których fotografuję (szczególnie zwierzęta) i cieszę się ciszą. Moją pasją jest też lektura reportaży literackich, a wielką słabością – mój pies Brunio.

Radosław Forystek

logopeda

Z wykształcenia jestem andragogiem, pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz logopedą. Obecnie prowadzę terapię logopedyczną dzieci szkolnych, zatem gimnastyka buzi i łamańce językowe nie są mi obce. W przedszkolu zaś jestem Panem od Sportu i z dozą ogromnego humoru wprowadzam jak najwięcej elementów koszykówki, której fanem jestem od lat 90-tych i ery Michaela Jordana.

Paweł Gibała

historia, wos

Ukończyłem studia na wydziale filozofii i socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie w zakresie filozofii i europeistyki. Następnie na tym samym uniwersytecie na wydziale humanistycznym uzyskałem tytuł magistra historii.
W zawodzie nauczyciele pracuje od 2008 roku. Dla mnie nauczanie historii to podróż, podczas której próbuje młodzieży przybliżyć kulturę i życie codzienne w przeszłości. Uczniowie w trakcie moich zajęć poznają historię w sposób problemowy, często wcielając się w postacie historyczne odgrywając scenki. Dzięki temu uczniowie podczas lekcji poznają historię i mają z tego dużo zabawy.

 

Lidia Gleba

muzyka

Odkąd pamiętam lubiłam muzykę.Cieszyło mnie granie ,śpiewanie,słuchanie i wspólne rodzinne muzykowanie.Pochodzę z muzycznej rodziny: tato-muzyk, wuj-muzyk ,dziadek-muzyk, mama nauczycielka. Kim zatem ja mogłam zostać, jeśli nie nauczycielką muzyki? Gram na skrzypcach ,fortepianie, keyboardzie i od wielu lat z przyjemnością uczę dzieci, występując z Nimi na różnych koncertach. Muzyka poważna jest moją miłością, ale uczniowie pokazują i inspirują mnie do zajmowania się innymi gatunkami muzyki. Wciąż się od Nich uczę. Muzyka, mąż, dzieci, zwierzęta i przyroda są najważniejsze w moim życiu. Prywatnie od 3 lat mam ogród i odkrywam uroki życia na wsi. Ukończyłam Akademię Muzyczną w Warszawie na wydziale Pedagogiki Instrumentalnej o specjalności – Skrzypce.

Dorota Grabowska

kierownik biblioteki

Już będąc w szkole podstawowej postanowiłam, że będę pracować w bibliotece szkolnej. Ukończyłam studia na kierunku informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, a następnie uzyskałam tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie bibliologii. Lubię pracę z dziećmi i młodzieżą oraz książki. Łączę teorię z praktyką, prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim. Najbardziej interesują mnie problemy związane z czytelnictwem i bibliotekami dziecięcymi, o czym czytam i piszę. W wolnym czasie czytam. Lubię także podróżować, poznawać nowe miejsca. 

Agata Grzybowska

język hebrajski

Z wykształcenia jestem hebraistką i filolożką klasyczną. Moją pasją jest nauczanie języka hebrajskiego w szkole podstawowej i na kursach dla dorosłych oraz literatura żydowska (zarówno XX-wieczna, jak i starożytna, o której piszę rozprawę doktorską). W Zespole Szkół Lauder-Morasha pracuję od 2014 roku. Jestem wielką entuzjastką popkultury. W wolnych chwilach czytam długie powieści, gram na ukulele i w gry planszowe oraz opiekuję się moimi dwoma szczurkami.

Zofia Kipnis

pracownik biblioteki

Jestem mgr.inż Wydziału Technologii Żywności na SGGW w Warszawie.W 2002 roku ukończyłam studia podyplomowe na kierunku bibliotekoznawstwo Uniwersytetu Warszawskiego.W Szkole Lauder – Morasha pracuję od 1997 roku i stworzyłam naszą szkolną bibliotekę od podstaw. Kocham swoją pracę, a w szczególności pracę z dziećmi. Moje hobby to: taniec, śpiew, tenis, skoki narciarski i inne dyscypliny sportu. Ponadto jestem dumna z moich dzieci i wnuka.

Kinga Kołodziejczyk

psycholog szkolny

Jestem absolwentką psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz fizjoterapii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. W pracy z dziećmi, nastolatkami i dorosłymi staram się wzmacniać w nich poczucie własnej sprawczości, wspierać w dążeniu do samoakceptacji i kształtować pewność siebie. Interesuje mnie arteterapia, wpływ ruchu, muzyki i tańca na ciało i psychikę. Moją pasją asją jest odkrywanie nowych smaków, najchętniej w trakcie podróży.

Hanna Goldstein - Krężel

kultura żydowska

Hanna Krężel (Goldstein), skończyłam filozofię, etykę i podyplomowe studia „Sztuka-Muzyka,Plastyka” na UW, wiele lat pracowałam w JDC, a potem w JCC jako koordynator i twórca programów edukacyjnych i artystycznych dla dzieci i młodzieży żydowskiej. Uczyłam historii, kultury i tradycji żydowskiej w szkole podstawowej, oraz muzyki w LO. Z zamiłowania śpiewam, pisze piosenki żydowskie dla dzieci, oraz nagrywam z dziećmi słuchowiska. Na moich lekcjach uczymy się dyskutując, robiąc quizy, gry tematyczne i scenki dramowe, często tez śpiewamy żydowskie piosenki. W wolnych chwilach gotuje dziwne potrawy, jeżdżę na rowerze lub oglądam filmy z moją liczną rodziną. Wakacje spędzam jeżdżąc po świecie starym kamperem. 

Maria Lopez - Cazalilla

język hiszpański

Nasza  nowa nauczycielka języka hiszpańskiego.

Marek Mrozowski

historia żydowska, etyka, język hebrajski

Jestem absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. W szkole Lauder–Morasha uczę etyki, historii żydowskiej, języka hebrajskiego i angielskiego, poza nią pracuję jako tłumacz. Pasjonują mnie średniowieczna filozofia żydowska, wiktoriańska literatura grozy, podróże oraz piłka nożna.

Iwona Nadolna

taniec

Do moich uczniów mówię „tańcz to proste”, taniec i muzyka szły ze mną w parze od dziecka. Ukończyłam szkoły muzyczne I i II stopnia na akordeonie i oboju. Trenowałam taniec towarzyski w warszawskich klubach tańca. Jestem trenerką II klasy tańca towarzyskiego, instruktorką nordic walking, organizatorką aktywnego wypoczynku. Ukończyłam wydział pedagogiki w wyższej szkole pedagogicznej.
Lubię uczyć tańca bo zestawienie muzyki i ruchu to zdrowie ciała, umysłu i duszy.
W ogóle lubię się uczyć, jeździć na rowerze i chcę być tam gdzie jeszcze nie byłam.
Jestem mamą trójki dorosłych dzieci.

Danuta Paradowska

nauczyciel świetlicy

Jestem absolwentką katowickiej AWF oraz podyplomowych studiów pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej w Warszawie.
Przez wiele lat moją wielką pasją była koszykówka. Teraz dopełnieniem radości pracy z dziećmi jest opieka nad czworonożnym pupilem Iskrą i mój ogród.

Marta Paulat

plastyka, technika

Zajmowanie się sztuką i uczenie jej to moje dwie pasje, od kiedy ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie na Wydziale Malarstwa. Staram się, żeby lekcje plastyki były wyzwaniem dla wyobraźni dzieci. Plastyka jest bardzo istotna w rozumieniu dzisiejszego świata, w którym język obrazu jest powszechny. Różnorodność technik i tematy, jakie realizujemy na lekcjach, są stale uzupełniane i urozmaicane. Dzieci na moich lekcjach malują, rysują, kleją, tworzą collage, co podnosi ich zdolności manualne i rozbudza naturalną  kreatywność.

Katarzyna Peresada

chemia, fizyka

Z wykształcenia inżynier – absolwentka Politechniki Warszawskiej; z wyboru (od kilkunastu lat)  nauczyciel przedmiotów ścisłych (matematyki, fizyki i chemii) w gimnazjach, liceach ogólnokształcących, szkołach integracyjnych i szkołach dla dorosłych a ostatnio w Zespole Szkół Lauder-Morasha i Zespole Szkół Bednarska (Bednarska Szkoła Realna)’. Jestem propagatorką poznawania świata poprzez prawa fizyki zapisane językiem matematyki, w otoczce reakcji chemicznych.  Prywatnie miłośniczka książek i seriali brytyjskich.

Grzegorz Podołowski

matematyka

Ukończyłem Wydział Chemiczny Politechniki Warszawskiej. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości, dlatego zdecydowałem się na zawód nauczyciela. Uwielbiam opisywać świat za pomocą pojęć matematycznych. Staram się wykorzystać potencjał uczniów tak, aby samodzielnie odkrywali prawa i zależności matematyczne. W pracy z uczniami wykorzystuję metody aktywizujące oraz niestandardowe pomoce, aby maksymalnie zaangażować uwagę dzieci. Równie chętnie jak matematyki, uczę chemii i fizyki. Po pracy lubię obserwować świat i ludzi oraz odkrywać mechanizmy rządzące rzeczywistością.

Noga Ravin

język hebrajski

I am a Graduate of the Bezalel academy of Art and Design, Jerusalem, class of 2012.
I have been working with kids since my teen years – as a social guide in an Israeli youth movement, for elementary school kids in a Kibutz in Israel, leader of art and craft workshops and after-school activities. I Moved to Poland in 2013 and opened my own brand for toy design.  In the Lauder-Morasha team since 2015 – first as a Hebrew teacher in individual classes and later also as leader of  arts and crafts activities for pre-school and elementary school.

Grzegorz Słowik

wychowanie fizyczne

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, oraz podyplomowych studiów na kierunku gimnastyka korekcyjna w wychowaniu fizycznymi i zdrowotnym. Magistrem wychowania fizycznego, trenerem pływania II klasy, instruktorem narciarstwa zjazdowego, snowboardu i windsurfingu. Pasjonują mnie sporty wodne i zimowe.

Michał Sroka

wychowanie fizyczne

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, pedagogiem z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Poprzez sport staram się przekazywać uczniom takie wartości jak wzajemny szacunek, wytrwałość w dążeniu do celu i uczyć empatii. Jestem instruktorem narciarstwa zjazdowego, żeglarstwa, pływania oraz koszykówki. Ponadto pasjonują mnie podróże, dobry film oraz kolarstwo.

 

Aneta Stankowska

koordynator świetlicy

Z wykształcenia i zamiłowania jestem psychologiem. Z pasją oddaję się poznawaniu nowych ludzi, ich zwyczajów i zachowań. Kocham książki i zwierzęta, lubię podróże – zarówno te dalekie jak i te bliskie. Jestem pasjonatką wszystkiego co robię  i mamą trójki wspaniałych dzieci.

Anna Sychowska

język niemiecki

Ukończyłam Germanistykę na wydziale Neofilologii na Uniwersytecie Warszawskim. Mój warsztat dydaktyczny doskonaliłam na Uniwersytecie Ludwika Maksymiliana w Monachium. Przygodę z nauczaniem języka niemieckiego jako obcego rozpoczęłam w 2015 roku w Centrum Wielojęzyczności Dziecięcej w Monachium i od tamtej pory jestem nauczycielem. Oprócz pracy w szkole zajmuję się także współpracą polsko-niemiecką w Stowarzyszeniu Naukowo-Kulturalnym w Europie Środkowej i Wschodniej. W mojej pracy jako nauczyciel szczególnie cenię sobie jej naoczne efekty. Sukcesy moich uczniów są też moimi sukcesami, dlatego dążę do tego, aby było ich jak najwięcej. W wolnych chwilach jeżdżę na rowerze i uczę się włoskiego.

Małgorzata Szlagowska

geografia

Nasza nowa nauczycielka geografii. 

Ewa Zając

zajęcia kompensacyjno-korekcyjne/pedagog terapeuta

Ukończyłam Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Projektowanie Edukacyjne oraz Podyplomowe Studia Wspomagania Dzieci z Problemami Rozwojowymi. Cenię sobie indywidualne podejście do dziecka, aktywne metody nauczania oraz kreatywne łączenie nauki i zabawy. Pracowałam z dziećmi we Włoszech i Monako oraz młodzieżą we Francji. Uwielbiam podróże oraz odkrywanie nowych miejsc i kultur poprzez kontakt z ludźmi.